TUSUKAN KALI PERTAMA



Ini adalah tips kepada isteri bagaimana memacu suami yang akan bersetubuh buat pertama kalinya. Isteri yang masih bergelar dara atau gadis yang masih perawan tentulah sukar untuk menerobos gerbang dara di malam pertama. Pada malam pertama, sebaik-baiknya istimta' atau foreplaylah dengan lemah lembut dan bertimbang rasa. Ini akan menolong mengurangi rasa kesakitan kepada anda sewaktu selaput dara terkoyak akibat tusukan pertama suami.


Cara yang disarankan oleh Orang Melayu ialah suami akan duduk bersila manakala si isteri akan didudukkan menghadap suami dalam keadaan mencangkung dan lubang farajnya berada di atas zakar suami. Dalam posisi ini, si suami tidak memainkan peranan yang aktif, tetapi hanya mencumbui dan membelai anda untuk meningkatkan rasa ghairah dan kenikmatan. Anda akan memasukkan zakar suami ke dalam lubang faraj anda perlahan-lahan dengan dipandu oleh jari yang memegang batang zakar suami sambil menekankan punggung ke bawah sedikit demi sedikit nanti akan terasa batang zakar sedang menusuk perlahan-lahan ke dalam lubang faraj anda.Sekiranya rasa kesat bererti faraj anda belum bersedia menerima kemasukan batang zakar suami dan jangan paksa menurunkan perlahan lahan. Ulang lagi tindakan yang sama dan sekiranya faraj anda telah mula bersedia untuk menerima kehadiran zakar suami apabila faraj anda dah banyak basah dengan air mazi yang berfungsi melicinkan vagina (saluran faraj)









Apabila bersedia dengan kemasukan zakar maka anda akan berada di dalam keadaan nikmat dan bercampur rasa sakit kerana pada ketika ini akan terjadinya perobekan selaput dara pada lurah vagina anda. Anda sendiri akan membuat pilihan, sama ada untuk menekan faraj anda bagi ruang kepada zakar suami yang tercacak masuk lebih dalam lagi atau sebaliknya. Tentunya apabila kenikmatan yang dirasakan lebih hebat dari kesakitan maka anda akan terus menekan lagi untuk masuk terus ke dalam kecuali apabila sedikit kesakitan maka anda sendiri akan menghentikan buat seketika dan meneruskan semula dengan menurunkan lurah vagina anda melurut zakar suami. Pada masa ini jika kenikmatan melebihi rasa sakit maka tentunya anda akan meneruskan menekannya hinggalah sampai ke biji merian puncak kenikmatan anda. Apabila kenikmatan yang dirasainya meningkat kembali, anda akan menyambung perlakuannya tadi, agar zakar suami dapat masuk lebih dalam dan dalam lagi. Dengan cara ini akhirnya dara anda akan terkoyak dan batang zakar suami telah menguak masuk ke dalam vagina anda.. Ini bererti bermulalah persetubuhan dan anda bersama suami bolehlah meneruskan kenikmatan ini dalam posisi yang lain ataupun dihentikan buat sementara waktu lalu dilakukan pada waktu yang lain.




Fungsi suami sewaktu memecahkan selaput dara ialah dengan ditingkatkan cumbuan dan rangsangan dari suami ke arah buah dada, pinggang, tengkuk, leher, mulut dan telinga anda . Ini bererti suami perlu melakukan cumbuan terus-menerus agar isteri dapat melupakan seketika kesakitan dan akhirnya tenggelam dalam kenikmatan. Menghisap lidah atau french kiss adalah amat baik dilakukan sewaktu pemecahan dara dan pastinya kenikmatan ini amat anda hargai.



Banyak kaedah digunakan untuk memecahkan dara pada malam pertama tetapi kaedah meriba isteri dalam keadaan berpelukan seperti kaedah ini paling ramai dan digemari oleh mereka yang baru meneroka malam pertama.